سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

1. امروز در راه بازگشت به خانه پیرمردی را دیدم که از دور تا چشمش به من افتاد مثل برق گرفته ها زل زد توی چشمانم با یک لبخند ملیح روی لب. نگاهش برق خاصی داشت. نگاهم را  چند لحظه ای ازش گرفتم ولی تا لحظه ای که از کنار هم رد شدیم همان نگاه را داشت. نوع نگاهش برایم جالب بود و این که باعث شده بودم پیرمردی که از شدت پیری دولا دولا راه می رفت با دیدنم لبخندی بر روی لبهایش بنشیند. شاید یادآور خاطره ای زیبا و یا شخصی عزیز برایش بوده ام.

2. جام و جهانی و داعش و حملات اسرائیلی ها تقریبا با هم شروع شدند. جام جهانی تمام شد. خدایا  یعنی می شه اون دو تا هم تموم شن؟

3. موبایلم درب و داغون و از حیز انتفاع ساقط شده  از دست این دوتا جوجه.  جوجه کوچیکه یا میذاره زیر پاش تا مثلا قدش بلند تر شه یا به عنوان قاشق شربت خوری صاف فرو می کنه تو لیوان آبش.... کلا استفاده های متفاوتی ازش می کنند دوتایی شون تا همین جاشم که دووم آورده خیلیه.

4. این ماه رمضان هم عجب چشم سفید کرده تو این گرما.... مامان میگه ماه رمضون وقتی از هُم هُم افتاد دیگه تمومه( یعنی از ... شونزدهُم، هفدهُم، هجدهُم، نوزدهُم که گذشت)

5. امروز دختر بزرگم بعد از هشت سال زندگی  به متفاوت گفت متفافت. تا  همین دو سال پیش هم به پلاستیک می گفت پُلاستیک و مایه آبروریزی می شد یه جا که می گفت. قبل ترش هم به تکنولوژی می گفت تکنونوجی و با یه شیوه خاصی به صورت کشدار می گفت که من دلم براش غش می رفت روزی صد بار بهش می گفتم بگو تکنولوژی.

6. دوست می دارمت به بانگ ِ بلند   تا کی آهسته و نهان گفتن؟  (عراقی)

7. فردا مراسم چهلم خانم بزرگه (مادر بزرگ همسرم). خانمی بسیار مهربان و فهمیده. خیلی دوستش داشتم. احساس دلتنگی شدیدی دارم.

8. داشتم دنبال معنی یه لغت می گشتم توی گوگل که آدرسی با عنوان "لغت نامه دهخدا" بهم داد. روش که کلیک کردم دیدم فــیــلــتره. اینم از آدرسش حی و حاضر   www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail

      آخه فیلترینگ تا کجا....؟؟؟؟

     9. وازکتومی تا همین چند وقت پیش بی خطر ترین و بهترین راه برای جلوگیری از ازدیاد نسل بود. تو اکثر کلینیک ها به صورت مجانی انجام   می شد. حالا چند وقته که دیگه سرطان زا شده. اخ شده خیلی.... هر چی این کلمه رو می شنوم یاد فیلم آتشکار با بازی زیبای حمید فرخ نژاد می افتم


نوشته شده در سه شنبه 93/4/24ساعت 1:1 صبح گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody