سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

 

بعضی از کاندیداهامون تو این مدت انتخابات تا تونستن سر و کله خلق الله رو شیره مالی کردن، عوضش مردم هم تا تونستن تلافی کردن و بهشون رای ندادن.

بعضی از خانوما خیـــــــلی باکلاسن, هر روز عریان تر می شن. اونایی شون که دیگه اِند کلاسن , تیپ پسرونه می زنن. در عوض بعضی از آقایون هم از آرایش های زنونه تقلید می کنن.

بعضی از آقایون خیلی زن ذلیلن ، در عوض خانوماشون بچه ذلیلن.(اینا دیگه بدبخت ترن!!).

بعضیا هنــــــــــــوز دارن با موبایل هاشون کلاس می ذارن. عوضش بعضیای دیگه، پشت پاجرو های باباهاشون نشستن ، عین خیالشون هم نیست.

بعضی از خانوم هامون خیلی خوش تیپ اند. شدن بریتنی و جِنیفر و اِوِن اِسِنس.و آقایونمون هم که دیگه خوش تیپ تر، شدن اِنریکو و ریکی مارتین و دی جی الگیتور.

بعضی از آقایون خیلی زحمت کشن. صبح به صبح که می شه یه تور می ندازن رو شونه هاشونو تا بوق سگ مشغول دختر تور زدن و غیره و ذالک اند. عوضش بعضی از خانوم ها هم صبح تا شب به غیر از خوردن و خوابیدن و پای ماهواره لم دادن کار دیگه ای ازشون نمی یاد.

بعض از آقایون اِی میشه گفت مودبن. هر موقع می خوان وارد یا داخل جایی بشن، اگه خانومی همراهشون باشه حداقل یه تعارف رو می کنن. عوضش بعضی از خانومامون این جور موقع ها عین بعضی یا سرشون رو می ندازن زیر و صاف می رن تو.

بعضی از خانوم ها خیلی امر براشون مشتبه شده. فکر می کنن اگه به آقایون احترام بذارن، کلاسشون می افته پایین.عوضش بعضی از اقایونمون هم جنبه احترام گذاشتن ندارن.از اینجور احترام ها تا می تونن سوء استفاده می کنن .

بعضیا..... عوضش بعضیای دیگه .......

اما بعضیای دیگه مثل این" سنگ صبور" کار وبار درست و حسابی ندارن که. صبح تا شب شده کارشون زیر ذره بین گذاشتن این و اون. یکی نیست بهش بگه برو فکر نان کن که خربزه آب است.


نوشته شده در پنج شنبه 84/4/9ساعت 9:32 صبح گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody