سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

 در رابطه با مطلب قبلی( بعضیا ...)  ، با نظرات و رفتارهای متفاوتی روبرو شدم. برخی خندیدند و برخی دیگر مشکلات و برخی حقیقت جامعه پنداشتند. برخی متهمم کردند که با این نوشته هاو با قرار دادن زن و مرد روبروی یکدیگر فاصله بین آنها ایجاد می کنم. برخی دیگر نیز شوخی گرفتند. برخی هم فقط خوانده بودند. همین. یا بهتر است بگوییم دیده بودند.برخی در جواب دو بند آخر، لیدیز فرست(Ladies First) را حواله کرده و برخی دیگربه طعنه نام سنگ صبور را بر سرم کوبانده بودند. برخی دیگرهم پرسیده بودند که من مَردم یا زن؟؟!!!!!!!!!!!

آیا عجیب به نظر می رسدکه یک نفرناهنجاری های رفتاری همجنس خود را مطرح کند ؟؟مردها نمی توانند از رفتارهای زننده همجنس شان شرمنده باشند و یا زنان شرمنده تر؟؟؟ یک زن نمی تواند از افزایش 60% خانم ها در کنکور مضطرب ونگران شود؟؟؟و یا یک مرد ازظلم هم جنسان خود به زنان؟؟؟؟

آیا با بیان فقط اندکی از این ضعف در رفتارهامی توان فاصله بین زن و مرد ایجاد کرد؟؟آیا  آقایان به صرف این که طرف مقابلشان خانم است باید احترامی بدون چون و چرابرای او قائل  شوند؟؟ مگر نه این است که احترام  طرف مقابل فقط و فقط از شخصیت ماست که برانگیخته میشود نه جنسیت ما؟؟لیدیز فرست  یک لطف است یا یک وظیفه؟؟؟                   

اگر دقت کرده باشید در ابتدای هر جمله کلمه بعضیا قرار گرفته بود و واضح است که این کلمه به اقلیت ها اطلاق می شود.   اما متاسفانه این اقلیت ها در جامعه ما کم نیستند و به برکت وجود ..... روز به روز بر تعدادشان نیز افزوده می شود. همه چیز عوض شده. ارزشها، ضد ارزش و ضد ارزشها  ارزش شده اند.       

 اما به راستی در مقابل این همه هست و نیست و این همه باید ها و نباید ها چه می توان کرد؟؟؟


نوشته شده در چهارشنبه 84/4/15ساعت 11:7 صبح گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody