سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

 

1-      امروز عصر بالاخره بعد از یک سال وقفه  رفتم پیلاتس. احساس خوبی دارم. خوبی ورزش همین است هر چه جسم خسته تر شود روح سبک تر و شاداب تر می شود.

2-      فقط یک خانم می تواند وسط سالن ورزش آن هم در بحبوحه ورزش  و ورجه وورجه کردن صاف بیاید از آدم بپرسد ببخشید این گل سرتونو از کجا خریدید؟؟ آخه خیلی فوق العاده ست!!

3-     شام برای بچه ها پیتزا درست کردم.گذاشتم تو توستر اومدم پای کامپیوتر فراموش کردم زود برم سراغش. یه کمی  نونش خشک شده بود وقتی می خوردیم خِرت خِرت صدا می داد. دخترم گفت مامان این چرا اینجوری شده؟؟ خودمو از تا ننداختم گفتم  حالا بده عین چیپس صدا می ده؟؟ اینم جای دستت درد نکنه س؟!

4-      باز هم باران...

5-     تو خونه داشتم دنبال پماد تتراسیکلین می گشتم پیدا نکردم. یه لحظه  فکر  کردم کجا ها میشه دنبالش گشت،  google اومد تو ذهنم !!

6-     واسه یه مشکلی که برام پیش اومده بود زنگ زدم به همسرم که در سفره.  گفت فقط زنگ بزن به آقای فلانی دوستش. باورم نمی شد هنوز نیم ساعت از تماسم نگذشته بود که آقای فلانی اومد در خونمون یه چک سفید امضا داد و رفت. تا مدتی در شوک بودم.آدم تو رفاقت بعضی یا می مونه  تو این دنیای بلبشوی پر از  نیرنگ و خیانت.

7-     دخترم اومده بهم می گه مامان هوای دستشویی سنگین شده. اومدم بگم می خواستی  فن شو بزنی گفتم می خواستی آیفونشو ، نه،  هدفونشو بزنی !! یعنی تپق در حد تیم ملی.

8-      خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟؟  طاقت بار فراق،  این همه ایامم نیست؟؟

 


نوشته شده در یکشنبه 93/2/7ساعت 12:17 صبح گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody