سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

 

   بهتر نبود صدا و سیما به جای پخش مسابقه های بی محتوا با کرور کرور جایزه و اون مجری های عتیقه اش,که طبق گفته خودشان هزینه اش از پیام های بازرگانی تامین میشه, ازهمون آکهی ها که مثل آب بستند به شکم برنامه هاشون کم می کردند؟؟

 

   بهتر نبود بعضی از فیلمنامه نویس هامون که هنری ندارن به غیر از نوشتن داستان مادر مرده هایی که در به در دنبال ننه شون میگردند, به جای نوشتن فیلنامه  برن سُماق بمکند؟ (آهو و ریحانه دو نمونه بارز در حال پخش با هزارتای دیگه)                                          

  بهتر نبود مسئولین, رئیس روسا ومدیرانمون به جای اینکه اینهمه به فکر منافع شخصی و اسم و رسم و پُست و مقام وباندو باند بازیشون باشند, یه کم هم به فکر اونهایی که این زیر استخوانهاشون داره خرد می شه باشند؟؟ یا لا اقل یه کم از اون شعار های دروغی شون کم می کردند؟؟؟ (نمونه شاخدار آن قولی است که یکی از کاندیدای مثلاً محترم ریاست جمهوری داده مبنی بر اینکه در صورت رئیس جمهور شدن ماهیانه مبلغ 50000 تومان به 50 میلیون نفر{افراد بالای 18 سال} می دهیم.)

 

    بهتر نبود بانکها به جای اینهمه جایزه که مثل پول خرد دارند بذل و بخشش می کننداز سود و بهره بانکی شون کم میکردند تا یه نفر که از روبدبختی می ره وام میگیره مجبور نباشه دو برابر پولی رو که وام گرفته برگردونه؟؟

   بهتر نبود.....

   بهتر نبود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و هزارتا از این بهتر نبودنها که مثنوی هفتاد مگ وبلاگ می خواد.

ولی از همه مهمتر:

     بهتر نبود بنده به جای نوشتن این اراجیف می رفتم دو کلوم حرف حساب یاد میگرفتم و اینهمه خُزعبلات به خورد این ملت نمی دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 


نوشته شده در سه شنبه 84/2/13ساعت 8:56 صبح گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody