سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ صبور

 

 

رو جلد یه مجله نوشته بود:

نگوئید زن ذلیل

بگوئید زن عزیز.

آقایون ببخشیدا. به تریش قُباتونم بر نخوره.بالاخره زن ذلیلی, ببخشید زن عزیزی, یه واقعیته دیگه.به قول یکی از دوستان: مردها دو دسته اند : یا zz اند یا zzz . یعنی یا زن ذلیل اند یا زِرمی زنن که زن ذلیل نیستن.

بابا به خدا من نمی گم که. یکی از دوستام می گفت. فحش و نفرین هاتونم نثار خودش کنید. اگر هم نخواستین بدین همین جا خودم می ریزم به حسابش.(بابا مرام!!)

اصلاً خدائیش کیا بیشتر حرف زن ذلیلی رو پیش می کشن؟؟ کیا در موردش هی حرف می زنن و باش حال می کنن؟؟ کیا تمام تفریح شون چسبوندن بر چسب زن ذلیلیه به این و اون؟؟؟ خب معلومه خود آقایون. خودشون می بُرن و می دوزن و می پوشن, بعدش هم می گن ای لعنت بر هر چی تنبونِ گل و گشاد و بی کِشه!!! ما هم موندیم این وسط حیرون.... ...

یکی از دوستان طی یک عمل بسیار مبتکرانه !!! زن ذلیلی رو مثل محیط های باز و اسیدی هستندPH دارن, برداشته بود برا زن ذلیلی هم PH تعریف کرده بود. اولش از PH مردهای دوران جاهلیت که دختراشونو زنده به گور می کردن شروع کرده بود. برا اونا PH, سه زده بود. معتقد بود تو این دور و زمونه اصلاً PH زیر 5 منجر به طلاق می شه. حالا هرچی این PH بالاتر بره, میزان زن ذلیلی هم بیشتر می شه. حد اعلی اش هم که دیگه چهاردست, خودتون خوب می دونن.(لطفا در صورت سواد نداشتن و بلد نبودن به شیمی کتاب اول دبیرستانتان مراجعه فرمایید.)این آقای محترم هم(همون دوستمونو می گم) تمام تفریحشون این شده بود که برا دیگران PH تعریف کنند که فلانی PH اش هشته, ای بد نیست, و اون یکی دیگه خییییلی زن ذلیله بابا PH اش سیزده و نیمه!!!

حالا راستشو بگین خدائیش شما PH تون چنده؟؟؟ (مواظب باشید جزو او دسته ای که zzz بودن نرید.) 


نوشته شده در چهارشنبه 84/3/11ساعت 5:40 عصر گفت و لطف شما ()

Design By : Night Melody